28 Ağustos 2011 Pazar

Kayseri de Ney Kursu

Facebook üzerinden kurmuş olduğumuz gruba en fazla gelen sorulardan biri, Kayseri' de nereden ney eğitimi alınabileceği üzere..
Efenim Kayseri' de benim bilgim dahilinde olan 3 farklı eğitim merkezi mevcuttur.

1) Benim de derslerine büyük bir zevkle iştirak ettiğim Mustafa DEMİR Hocamızın kursu (İlim Yayma Cemiyeti' nde, cumartesi günü saat 14:00' da başlıyor.)

2) Hakkı Tekin Hocamızın kursu (bildiğim kadarıyla Şehir Tiyatrosu' nun karşı sokağında ki Asya Müzik Evi' nde derslerine devam etmektedir.)

3) Kayseri Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı (Melikgazi Belediyesi Nikah Salonu' nun yanında. İlk ve orta öğretim okullarının açılması zamanlarında öğrenci alımına başlar, okullar tatil olana kadar devam eder..)
İnşAllah faydalı olmuştur..


Kayseri Neyzenler Cemiyeti Facebook Sayfası için TIKLAYIN.. 

6 yorum:

  1. yemlihada olduğum için sık sık kayseriye gidip gelmek bana biraz sıkıntılı oluyor ayrıca da git gel yol parası masraflı oluyor internet ortamında bu işi çok iyi anlatan ders veren adres var mı acaba hemşerim kayseri de olsam konservatuara kayıt ilk işim ama şu an dediğim gibi mümkün değil yardımcı olabilirsen sevinirim gön:ahmet ekinci

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Abi "neyzen.com" un ney metodu kısmı yeni başlayan arkadaşlar için faydalı bir yer ama sizin gibi ileri seviyede olan abilerimiz için youtube da çeşitli makam tarifleri ve etüdleri yapan videolara rastlamıştım. Faydası olur bir araştırma yapabilirseniz inşAllah.. Tabi acizane tavsiyem, bol bol üstadların eserlerini dinleyip onları taklit etmeye gayret edebilirseniz iyi verim elde edeceğinizi tahmin ediyorum. Sadreddin Özçimi, Ahmed Şahin, Ömer Erdoğdular, ve Niyazi Sayın ve tabi Tanburi Cemil Bey.. Üstadları dinlemek ney üflemek isteyenler için mecburidir desem abartmış olmam sanırım.. Neyforum.biz, semazen.net, neysazi.com, mutriban.com gibi sitelerden de fayda elde edebilirsiniz inşAllah.. İnşAllah bir nebze yardımcı olabilmişimdir..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler bilginizi paylaştığınız için ..

    YanıtlaSil
  4. MUSTAFA BEY SİZ YARDIMCI OLUR MUSUNUZ BU İŞE YENİ BAŞLAYA KARDEŞİNİZE :)

    YanıtlaSil
  5. Malesef hocalarım dersler verirken ben ders veremem. Ben de Mustafa DEMİR hocamın öğrencisiyim hattizatında. Hocalarımın dersini almak en doğrusu olacaktır..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önem arzetmektedir, yorum yazarak fikirlerinizi paylaşmayı ihmal etmediğiniz için çok teşekkür ederim...